Friday 8 July 2011

嬉しかった (@^▽^@) Feedback from First Customer 最初のお客さんからのお返事

This morning as I logged in on my Etsy shop. I got a message from my first customer a weeks later after the batik arrived. I had been waiting anxiously for her reaction. And I was so delighted to hear that she liked it very much (@^▽^@) ahhh sooo happy and relieved.. 嬉しかった。

今朝私のEtsyのショップにログインすると、最初のお客さんがバティックが到着してから一週間後に送ってくれたメッセージが届いていました。彼女の反応を私は、ずっと今か今かと待っていました。そして、彼女が私のバティックを気に入ってくれたことを知って、とてもうれしくなりました。

This is her message:

これがいただいたメッセージです。


For the past few weeks I'd been a bit downhearted because of no more new sales. I'd been wondering what I was doing wrong. But her message has cheered me up (@^▽^@)

ここ数週間、あまり売り上げが伸びなかったので、ちょっとへこんでいました。何かおかしなことをしていないだろうか・・・。でも彼女のメッセージを見て、元気が出ました。

Running a business is tough and I must get used to it. I hope the universe conspire to help me (^▽^).....

ビジネスをするのはとても難しいけど、がんばりたいです。

No comments:

Post a Comment